ACN Barcelona.-La presidenta en funcions de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), Núria Llorach, ha demanat al Govern una aportació extraordinària de 7 MEUR per la caiguda d’ingressos en publicitat a causa de la pandèmia. En el marc de la comissió parlamentària de control a la CCMA, Llorach ha explicat que necessiten aquests recursos per mantenir els programes de la tardor de TV3 i Catalunya Ràdio. “No són per fer nous programes i continguts, sinó per mantenir la graella”, ha assegurat. Llorach ha explicat que el 2020 es van ingressar 10 MEUR menys en publicitat però que es va compensar aquest import amb l’aturada de la producció pel confinament total. Aquest any només es preveuen recuperar 3 MEUR d’ingressos en publicitat.
“No volem fer un pla de xoc i hem demanat al Govern una aportació de 7 MEUR, sinó la CCMA arrossegaria dèficit”, ha afegit Llorach tot recordant que els grups parlamentaris hauran de parlar a la tardor sobre el nou pressupost de la CCMA en el marc dels comptes de la Generalitat per al 2022.