Divendres, 26 de febrer de 2021 - Edició 946
La República

Hyundai engega a Barcelona un projecte pilot mundial de subscripció digital de vehicles d’entre 6 i 24 mesos

ACN Barcelona.-Hyundai engega a Barcelona un projecte pilot mundial de subscripció als seus cotxes que permetrà conduir un vehicle durant períodes d’entre 6 i 24 mesos amb el pagament d’una […]

Avatar
Agències 22/02/2021

ACN Barcelona.-Hyundai engega a Barcelona un projecte pilot mundial de subscripció als seus cotxes que permetrà conduir un vehicle durant períodes d’entre 6 i 24 mesos amb el pagament d’una quota fixa. La iniciativa forma part d’una estratègia global i la marca el planteja com un camí entre el servei de lloguer de cotxes i el rènting, que és per períodes molt més llargs. Hyundai oferirà inicialment una flota de cotxes semi-nous, d’entre 1 i 2 anys i amb menys de 25.000 quilòmetres, de tota la seva gamma, inclosos els vehicles elèctrics, híbrids i endollables. “Hem escollit Catalunya, i Barcelona, perquè és un mercat molt estratègic i no hi ha tant de car-sharing com a Madrid”, ha dit Leopoldo Satrústegui, Director General de Hyundai Motor Espanya.

En la presentació del projecte, Hyundai ha destacat que Barcelona “no està tan congestionada” com la capital espanyola a nivell d’oferta de serveis de mobilitat, i és també un “símbol d’innovació” que encaixa amb aquest projecte pilot. “És la combinació perfecta per al llançament”, ha indicat la directora de Màrqueting, Elena Gris. El servei, que es diu MOSEAN i serà totalment digital, permetrà a l’usuari registrar-se en una pàgina web, escollir el cotxe i el quilometratge, així com el període de subscripció (6, 12 o 24 mesos, renovables cada sis), i després anar al concessionari de Barcelona a recollir-lo. La quota mensual, que comença a partir dels 229 euros, inclourà l’assegurança a tot risc, l’assistència en carretera, el manteniment o el cotxe de substitució, en cas que calgui, i no s’haurà de pagar cap entrada. “Ens dirigim a un client diferent, més digital, inquiet per les noves tecnologies”, ha explicat Gris. De fet, segons ha apuntat, la subscripció pot ser una manera de provar els cotxes elèctrics. “Pot ser un servei clau per gent que es planteja comprar un elèctric, híbrid o endollable i vulgui provar-ho primer”, ha afegit Gris. La marca, de fet, té la intenció de rebaixar el període mínim de subscripció encara més, fins als tres mesos, en funció de l’evolució de la demanda, segons ha apuntat el seu Director General a Espanya. També es preveu expandir el servei a altres localitzacions, més enllà de Barcelona, si hi ha interès.