Dijous, 29 de juliol de 2021 - Edició 1099
La República

Hostelco 2020 amplia la seva oferta i crearà noves àrees

ACN Barcelona.-El Saló Internacional de l’Equipament, Maquinària i Serveis per a la Restauració, Hostelco, ampliarà la seva oferta i crearà noves àrees al llarg del seu espai expositiu. A més, […]

Avatar
Agències 15/04/2019

ACN Barcelona.-El Saló Internacional de l’Equipament, Maquinària i Serveis per a la Restauració, Hostelco, ampliarà la seva oferta i crearà noves àrees al llarg del seu espai expositiu. A més, integrarà noves activitats dedicades a la divulgació del coneixement i posarà el focus en l”hospitality business’, el disseny d’interiors i en les noves experiències. El saló se celebrarà conjuntament amb Alimentària del 20 al 23 d’abril de l’any que ve al recinte de Gran Via i oferirà les darreres novetats en solucions i productes d’equipament, maquinària, parament, interiorisme, tecnologia, alimentació i gastronomia.

La nova distribució permetrà una major integració de l’oferta de Restaurama –el sector d’Alimentària dedicat al ‘Food Service’ i l’equipament- i potenciar així les sinergies en ambdós salons. El nou concepte d’espai té com a objectiu guiar millor al visitant professional cap a les novetats, tendències, productes i solucions innovadores per al seu negoci.El saló crearà sis noves àrees amb identitat pròpia: ‘Fully Equipped’ (equipament, maquinària accessoris), ‘Setting’ (parament, servei de taula); ‘Everywhere’ (transport, entrega, serveis, vending); ‘Moments’ (equipament i complements per a cafè, bar, fleca, pizza i pastisseria); ‘Tech’ (tecnologia i entreteniment) i ‘Atmospehere’ (interiorisme, decoració, tèxtil, mobiliari i benestar).En total, es preveu que el 2020 l’oferta d’equipament i aliments exclusius per al canal Horeca superi els més de 30.500 metres quadrats que va ocupar el 2018, el 63% amb l’equipament pe a l’hostaleria presentat per Hostelco i el 37% amb els productes d’alimentació per al canal Horeca de Restaurama.L’any 2017, les 128 empreses integrades a la Federació Espanyola d’Associacions de Fabricants de Maquinària per a Hostaleria, Col·lectivitats i Indústries Afins, FELAC, va assolir una facturació global de 1.733,5 milions d’euros, un 11,2% més que el 2016, encadenant el cinquè any de creixement. Les vendes a l’Estat van superar els 873 milions d’euros, xifra que representa un increment del 10,8% respecte les registrades el 2016.En l’edició del 2018, Hostelco i Alimentaria van comptar amb un total de 4.500 empreses expositores i 15.000 visitants, dels quals el 30% eren internacionals procedents de 156 països.