Edició 2095

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 20 de abril del 2024
Edició 2095

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 20 de abril del 2024

Glovo inverteix 20 MEUR per a crear el nou servei ‘Quick Commerce’ de lliuraments ultraràpids

|

- Publicitat -

ACN Barcelona.-L’empresa barcelonina Glovo destinarà 20 milions d’euros per consolidar-se i convertir-se en una de les companyies líders al sector dels lliuraments a domicili a través de la creació d’un servei de ‘Quick Commerce’ basat en el lliurament ultraràpid de tota mena de productes. L’objectiu del projecte és enviar a l’usuari no només menjar a domicili sinó també productes de supermercats i d’altres establiments de joguets, electrònica o perfumeria en un temps estimat de 30 minuts. Daniel Alonso, director general global de Q-commerce de Glovo ha declarat: “La nostra aposta respon als nous hàbits de consum de la població. Volem oferir un servei tan immediat com obrir l’aixeta de casa i que surti aigua”.

Glovo, segons ha explicat Alonso, actualment distribueix la seva activitat en un 60% d’hostaleria, un 30% de supermercats i un 10% de retail. L’empresa ha experimentat un creixement del 318% en l’últim any, coincidint amb un augment de comandes per la pandèmia i el confinament.Part de la nova estratègia consisteix en créixer en tres eixos. El primer és el de la logística. Glovo vol impulsar els seus ‘darkstores’, magatzems propis situats dins de les ciutats que donen servei al supermercat online ‘Glovo Market’. Actualment, l’empresa ja compta a Barcelona amb un dels seus 22 ‘darkstore’ al món, i vol tenir-ne 100 l’any que ve, creixent a Saragossa o Portugal, entre d’altres.El segon eix de l’estratègia és ampliar la col·laboració de Glovo amb cadenes de supermercats. Actualment ja col·labora amb DIA, Carrefour o Alcampo. Açò permet que els establiments puguin lliurar els seus productes a qualsevol lloc de la ciutat.Per últim, Glovo vol expandir la seva quota en el mercat del retail, amb aliances amb Douglas, Clarel o El Corte Inglés per a oferir una compra ultraràpida de productes com parafarmàcia, moda o joguets.Ni Daniel Alonso, ni Clara Moreno, responsable dels ‘darkstores’, han volgut parlar a la roda de premsa de si aquesta nova estratègia canviarà el model de repartidors o ‘riders’ vigent.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió