Dimarts, 7 de febrer de 2023 - Edició 1657
La República

Glovo inaugura la nova seu central al 22@ amb 30.000 m2 i 1.700 professionals

ACN Barcelona – Glovo ha inaugurat oficialment la nova seu central al districte 22@ de Barcelona, amb 30.000 m2 de superfície a l’eix Badajoz. Batejat com a ‘Yellow Park’, es […]

Agències 30/11/2022

ACN Barcelona – Glovo ha inaugurat oficialment la nova seu central al districte 22@ de Barcelona, amb 30.000 m2 de superfície a l’eix Badajoz. Batejat com a ‘Yellow Park’, es tracta d’un edifici eficient que disposa de sistemes d’estalvi energètic amb panells solars, un filtratge d’aire d’alta eficiència i un estalvi de consum d’aigua del 57%, segons ha informat la multinacional catalana. Les instal·lacions ja acullen en aquesta primera fase més de 1.700 professionals de 80 nacionalitats, dels quals un miler són enginyers i experts ‘tech’. De cara al primer trimestre del 2023, Glovo vol obrir la planta baixa de ‘Yellow Park’ a associacions i col·lectius del barri per poder realitzar-hi exposicions culturals, conferències o esdeveniments.

“Yellow Park ha estat dissenyat per reflectir una part essencial de Glovo: l’aposta pel talent, el treball en equip, la col·laboració i la creativitat”, ha afirmat la vicepresidenta de Recursos Humans de Glovo, Cristina de la Rosa. “L’obertura d’aquesta nova seu posa en valor la clara aposta de Glovo per Barcelona i el conjunt del país. Continuarem invertint a la ciutat que ens va veure néixer, generant impacte i col·laborant per impulsar el creixement, la digitalització i la innovació de l’ecosistema digital”, ha apuntat de la Rosa. En paral·lel a la inauguració de la nova seu internacional, la companyia ha presentat el programa ‘Glovo House’, creat per impulsar idees de negoci innovadores fundades per empleats i exempleats de l’empresa.

El programa inclou assessorament i consultoria liderat per un equip especialitzat de Glovo i comptarà també amb diversos experts que impartiran sessions sobre creació d’empreses i planificació d’un model de negoci. A més, els projectes seleccionats podran augmentar la visibilitat de les seves idees a través dels canals de la plataforma, obtenir finançament mitjançant inversions dels propis empleats i accedir a una àmplia xarxa de contactes de la comunitat emprenedora: tutors, experts, inversors i socis. “Amb aquest tipus d’iniciatives volem seguir contribuint al desenvolupament econòmic i a l’impuls emprenedor als 25 països on estem presents”, ha recalcat Sacha Michaud, cofundador de Glovo.

“Com a companyia tecnològica, volem que la nostra experiència serveixi de suport i contribueixi a dinamitzar l’ecosistema d’innovació. Volem retornar a tots aquests projectes la confiança que moltes persones van depositar en nosaltres fa set anys”, ha conclòs Michaud.