Edició 2100

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 25 de abril del 2024
Edició 2100

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 25 de abril del 2024

Fira de Lleida aposta per a la digitalització i treballa en productes i serveis que l’ajudin a arribar al mercat

|

- Publicitat -

ACN Lleida.-Fira de Lleida continua apostant per a la seva digitalització. La covid-19 ha obligat el sector a reinventar-se i la tecnologia és una de les claus per seguir avançant en aquesta transformació. Per això, l’entitat firal treballa per impulsar productes i serveis que ajudin a arribar al mercat. En la reunió del Patronat de la Fundació de Fira de Lleida d’aquest dimecres, s’ha valorat l’evolució de la pandèmia i dels protocols i mesures que s’han d’anar aplicant, per analitzar la celebració de futurs esdeveniments. Així, els des de l’ens han assegurat que Fira de Lleida està preparada, si les circumstàncies i les autoritats sanitàries ho permeten, per a dos dels certàmens més importants que acull, la fira agrària de Sant Miquel i Municipàlia.

Durant la reunió, també s’ha donat compte de la situació econòmica de l’ens firal i s’ha aprovat demanar un crèdit ICO, per si la celebració de fires que podrien organitzar-se queda condicionada per la situació de la covid-19. La reunió del Patronat de la Fundació de Fira de Lleida s’ha fet telemàticament i ha comptat amb la participació del president i alcalde de Lleida, Miquel Pueyo; del vicepresident, Jaume Salto; del director general de l’ens firal, Oriol Oró, així com amb la tinenta d’alcalde Jordina Freixanet, i el conjunt de vocals del patronat.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió