Divendres, 30 de juliol de 2021 - Edició 1100
La República

FGC incorpora a l’oferta de l’estiu el Parc Astronòmic del Montsec i aposta per l’automatització de la venda de bitllets

ACN Barcelona.-Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) Turisme ha incorporat a l’oferta d’estiu el Parc Astronòmic del Montsec amb l’objectiu d’apropar a la ciència al públic general. Durant aquest […]

Avatar
Agències 16/06/2021

ACN Barcelona.-Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) Turisme ha incorporat a l’oferta d’estiu el Parc Astronòmic del Montsec amb l’objectiu d’apropar a la ciència al públic general. Durant aquest període, FGC també preveu “facilitar l’experiència d’usuari” amb l’automatització dels processos de venda de bitllets a través de la pàgina web de tots els negocis de FGC Turisme. Aquest sistema es va implementar l’any passat a la Vall de Núria, i enguany s’incorporarà també a Vallter, La Molina, el cremallera i els funiculars de Montserrat. L’estació de Boi Taüll obrirà per primer cop a l’estiu i acollirà el campionat d’Europa d’esquí de muntanya el febrer de 2022.

Com a principal novetat per a aquest any, FGC Turisme implantarà l’automatització de la venda de bitllets a través de la pàgina web a tots els negocis de l’empresa i incorporarà noves màquines d’auto venda al cremallera de Núria. Així mateix, l’empresa està treballant per incorporar la digitalització als negocis turístics a través del projecte ‘Taquilla 0’. Aquesta iniciativa preveu la instal•lació de màquines de venda i recollida automatitzada de bitllets i ‘forfaits’ a les estacions de muntanya a partir de l’hivern. L’objectiu és automatitzar el 80% de la venda de bitllets i ‘forfaits’, així com implementar millores en la venda en línia. FGC Turisme també preveu millorar l’experiència de l’usuari quan aquest arriba a l’estació. Per aquest motiu, preveu reformar els denominats ‘espais clients’, els espais d’atenció comercial de les diferents estacions de muntanya. L’empresa pretén també “transformar” l’ecosistema digital de relació amb el client, a través de la renovació del ‘software’, la implementació de suports digitals de contacte amb el client a les pàgines web o una estratègia “omnicanal” de comunicació. Una altra de les novetats és la incorporació del Parc Astronòmic del Montsec a l’oferta turística de FGC. L’1 de juliol es projectarà en el planetari la pel·lícula ‘Pirineus, la Nuit’, el resultat d’un projecte transfronterer impulsat des del Consell Comarcal de la Noguera que pretén posar en valor el cel de Catalunya i a banda i banda del Pirineu. Per altra banda, l’estació de Boí Taüll obrirà per primera vegada a l’estiu, amb una oferta d’activitats per gaudir de l’entorn. FGC Turisme també rellançarà la marca ‘Turistren’ aquest estiu, amb l’objectiu d’agrupar l’oferta de transports turístics amb destinacions d’interès. “FGC vol ser un element d’acompanyament per crear ocupació i riquesa al territori els 365 dies de l’any”, ha assegurat al presidenta de FGC, Marta Subirà, en la presentació de la temporada d’estiu.