ACN Barcelona.-Ferrero Ibérica ha tancat els seus comptes anuals amb una facturació de 260 MEUR el 2020 i un creixement del 2% en comparació amb els 255 MEUR de l’any anterior. La xifra de negoci a Espanya ha estat de 198 MEUR i Portugal ha aportat els restants 62 MEUR. La filial de la multinacional italiana té una quota de mercat del 15,4% a Espanya i és líder en la categoria de bombons gràcies a marques com Ferrero Rocher, Mon Chéri i Raffaello, amb una quota de mercat que puja fins al 27,8%; en snacks de xocolata amb Kinder Bueno (quota del 32,9%); i en ‘novelties’ amb Kinder Sorpresa i Kinder Joy (quota del 48,9%). Ferrero, amb una plantilla de 180 treballadors a Espanya i Portugal, també destaca en el mercat de les cremes d’untar a través de Nutella.
A nivell global, el Grupo Ferrero va tancar l’exercici financer amb una facturació consolidada de 12.300 MEUR, que representa un augment del 7,8% respecte a la facturació de l’any anterior (11.400 milions d’euros). Ferrero compta actualment amb 105 empreses i 31 plantes de producció a tot el món, amb presència a 170 països i 37.122 empleats. La companyia està ampliant la seva capacitat producció amb inversions que pugen a 619 MEUR, principalment per a les seves plantes a Itàlia, Alemanya, Estats Units i Polònia.