Dijous, 23 de setembre de 2021 - Edició 1155
La República

Els allotjaments i els restaurants, la cara i la creu del 8,35 que Sitges obté en reputació turística online

ACN Sitges.-Els turistes de Sitges valoren la seva experiència al municipi amb una nota mitjana del 8,35 sobre 10, amb els allotjaments com a element fort i els restaurants com […]

Avatar
Agències 27/06/2019

ACN Sitges.-Els turistes de Sitges valoren la seva experiència al municipi amb una nota mitjana del 8,35 sobre 10, amb els allotjaments com a element fort i els restaurants com a sector a millorar. És la principal conclusió de l’Estudi de Reputació Turística Online que la firma Vivential Value ha presentat aquest dijous, en base a més de 105.000 valoracions recollides a Booking, Tripadvisor i Google. Els hotels, aparthotels, càmpings i habitatges d’ús turístic (HUT) s’enduen un 8,27, impulsats per la “singularitat dels petits establiments”, segons els responsables de l’estudi. La dada contrasta amb la nota “més discreta” dels restaurants, amb una mitjana del 8,12, que Vivential Value atribueix a la gran afluència de clients catalans i estatals que fan una visita d’un dia “i són molt més crítics”.