Edició 2099

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 24 de abril del 2024
Edició 2099

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 24 de abril del 2024

El sindicat Professors de Secundària defensa que la jornada intensiva redueix el fracàs escolar als instituts

|

- Publicitat -

ACN Barcelona.-El sindicat Professors de Secundària (ASPEPC-SPS) veu ”paradoxal” la proposta d’horaris escolars de la Fundació Bofill. Pels docents, l’horari només de matí ha permès controlar i reduir l’absentisme escolar i també els conflictes a les aules dels instituts, que tenien lloc a les tardes. ASPEPC suma a aquests dos arguments a l’avaluació que fan els centres del rendiment acadèmic dels estudiants que fan aquesta jornada. Des del sindicat asseguren que des que s’aplica l’horari intensiu s’ha reduït el fracàs escolar i per això no veu ”innovadora” la proposat de la Fundació Bofill. Critiquen també, que es vulgui imposar un horari partit a tots els centres catalans, on s’ha votat fer o no la jornada continuada.

Per això creu que és un ”pas enrere en la democràcia i la gestió dels centres”.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió