Dimecres, 4 d'agost de 2021 - Edició 1105
La República

El sindicat Professors de Secundària defensa que la jornada intensiva redueix el fracàs escolar als instituts

ACN Barcelona.-El sindicat Professors de Secundària (ASPEPC-SPS) veu ”paradoxal” la proposta d’horaris escolars de la Fundació Bofill. Pels docents, l’horari només de matí ha permès controlar i reduir l’absentisme escolar […]

Avatar
Agències 04/07/2019

ACN Barcelona.-El sindicat Professors de Secundària (ASPEPC-SPS) veu ”paradoxal” la proposta d’horaris escolars de la Fundació Bofill. Pels docents, l’horari només de matí ha permès controlar i reduir l’absentisme escolar i també els conflictes a les aules dels instituts, que tenien lloc a les tardes. ASPEPC suma a aquests dos arguments a l’avaluació que fan els centres del rendiment acadèmic dels estudiants que fan aquesta jornada. Des del sindicat asseguren que des que s’aplica l’horari intensiu s’ha reduït el fracàs escolar i per això no veu ”innovadora” la proposat de la Fundació Bofill. Critiquen també, que es vulgui imposar un horari partit a tots els centres catalans, on s’ha votat fer o no la jornada continuada.

Per això creu que és un ”pas enrere en la democràcia i la gestió dels centres”.