Edició 2093

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 18 de abril del 2024
Edició 2093

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 18 de abril del 2024

El sector audiovisual català tanca un ISE “espectacular” i confia que la fira li permeti continuar creixent

|

- Publicitat -

ACN L’Hospitalet de Llobregat – Les empreses catalanes que han participat en l’edició d’aquest any de l’ISE han fet un balanç “espectacular” i amb una “assistència que ha superat les expectatives”. Així ho ha explicat aquest divendres el president del Clúster Audiovisual de Catalunya, Miquel Rutllant, que ha percebut “molta satisfacció” tant de les companyies participants com dels visitants. “L’audiovisual està creixent d’una forma molt important i aquesta fira ho constata”, afegeix Rutllant. El president del Clúster Audiovisual ha destacat per sobre la resta les dues tendències del saló com són la producció virtual i els motors dels videojocs per generar escenes en tots els àmbits i la “gran evolució” de la realitat virtual.

“Aquestes aplicacions són cada cop més naturals, menys invasives, i les ulleres cada cop més lleugeres”, ha apuntat el president del Clúster Audiovisual. Rutllant també ha manifestat que l’ISE ha permès conèixer l’audiovisual “més enllà” dels àmbits més coneguts, com la televisió i el cinema i que també s’ha traslladat en d’altres com el corporatiu, amb la consolidació de les videoconferències.

Publicitat

Una de les empreses catalanes que ha participat en l’ISE d’aquest any és S&B Audiotechnik, que també havia estat present en les edicions anteriors a Amsterdam. El seu director general, Cristian Orcin, considera que l’ISE 2023 ha estat “molt bona” i ha notat com el sector “té ganes de fer feina, portar projectes i mirar endavant” després del 2021, que recorda com una cita “molt icònica” i molt senzilla, i la de l’any passat.

Per la seva banda, el cofundador de Windowsight una plataforma streaming d’art visual, Pol Rosset, ha celebrat “l’impacte molt positiu” de la seva proposta, que ha consistit en un ‘partnership’ amb l’ISE l’entrada del hall 8, format per 40 pantalles Samsung que reproduïen 30 exhibicions d’artistes d’arreu del món. Per Rosset, ha estat una “oportunitat molt grossa” en un moment que coincideix amb una nova ronda de finançament de l’empresa.

En el cas del director de Newtonlab Space, Valeriano Castaño, l’ISE d’enguany ha servit per presentar en primícia mundial el Show Window Max, el primer aparador hologràfic destinat principalment al sector del retail i l’automoció. “Estem molt contents, l’acollida és molt positiva. Hem fet molts contactes tant amb clients nacionals com internacionals”, ha celebrat Castaño, que ha participat a l’ISE per segona vegada.

En canvi, qui s’estrenava aquest any com a expositor és Sono Tecnologia Audiovisual. El seu director de vendes, Daniel Pérez, ha qualificat l”experiència molt bona” i comenta que amb tota probabilitat repetirà l’any que ve.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió