Edició 2094

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 19 de abril del 2024
Edició 2094

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 19 de abril del 2024

El saló Motoh! torna a Barcelona coincidint amb la plena recuperació del sector

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – El saló Motoh! torna aquest any a Barcelona després de quatre anys absent per la pandèmia en un “bon moment de creixement” i “bona dinàmica de vendes”. Així ho ha celebrat el director del certamen, José Manuel García Guirado, que destaca que l’any passat el sector va créixer en xifres properes als dos dígits i aquest primer quadrimestre també viu un moment “ascendent”. A la fira, que se celebra fins diumenge al pavelló 7 de Fira de Barcelona, s’hi poden trobar no només els vehicles de dues rodes sinó d’altres relacionats amb la nova mobilitat i que està fent que molts ciutadans s’apropin al món de les dues rodes, segons García. Motoh! reuneix més de 45 expositors i més de 100 marques.

El saló, que arriba a la quarta edició i va obrir portes aquest dijous i s’allargarà fins diumenge, ocupa 6.500 metres quadrats del pavelló 7 del recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona. Hi són marques com  MTT, Sunra, Kawasaki, Harley Davidson, Yamaha, Benelli i les xarxes de concessionaris de BMW, entre d’altres.

Publicitat

La darrera edició es va celebrar el 2019, any anterior a la pandèmia, i un cop superada la crisi sanitària les xifres del sector han tornat a les de fa quatre anys. “Encara estem esperant millors moments però ja estem a les dades del 2019 de vendes i matriculació de motos”, ha remarcat García en declaracions a l’ACN, en què admet que el certamen torna amb “moltes ganes”.

El CEO de Ray Electric, Iñigo Raventós, puntualitza que les vendes en general estan creixent, però que no és el cas de les motos elèctriques “no tant perquè les ajudes del Moves no arriben al consumir final.

Per la seva banda, el director general de Kawasaki a Espanya, Ramon Bosch, també corrobora que les vendes estan creixent després de “dos anys complicats de pandèmia i per la falta de producció”. “Al mercat, ja li podem oferir producte en condicions normals i disponibilitat suficient. Està creixent la mar de bé”, celebra. La marca nipona és present al saló amb una trentena de models de totes les cilindrades, des dels 125 cc fins als 1.100.

<strong>La moto, l’opció més “lògica” per moure’s per Barcelona</strong>

Tant el director del saló com els representants de les dues marques de motos coincideixen en reivindicar la tradició “motera” de Barcelona i com una bona opció davant els creixents problemes de mobilitat a la capital catalana.

Per Raventós, Barcelona s’està convertint en una ciutat que “té més sentit” anar en moto que en cotxe, mentre que per al directiu de Kawasaki considera que és l’opció “més lògica. “És suficient gran i suficient petita per moure’t de punta a punta sense problema i és el vehicle ideal”, conclou en declaracions a l’ACN.

Els visitants al saló també tenen la possibilitat de provar els mous models en una pista de motos urbanes, on es podran fer exercicis per perfeccionar la conducció i també es fomentarà l’ús de la moto elèctrica. A més, en col·laboració amb Trànsit, tindrà una àrea de formació amb motos urbanes i vehicles de mobilitat personal.

 

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió