Edició 2073

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 29 de març del 2024
Edició 2073

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 29 de març del 2024

El PPC demana que la campanya electoral del 14-F duri una setmana i que si s’ajorna “no es decideixi des de Waterloo”

|

- Publicitat -

ACN Roses .-El president del PPC, Alejandro Fernández, demana que la campanya electoral del 14-F duri una setmana i que es concretin molt bé els supòsits en què la convocatòria s’hauria d’ajornar, per evitar que “no es decideixi des de Waterloo” i hi hagi “ambigüitats en funció de les enquestes que hi arribin”. Fernández ha assegurat que el seu grup ha anat a la reunió que se celebra aquest divendres al Parlament per parlar dels comicis “amb mentalitat oberta i de pacte”, però també ha subratllat que els populars posen damunt la taula “peticions pròpies”. Reclama que la campanya sigui austera, que s’estableixi un sostre de despesa i que es faci un mailing conjunt amb la propaganda electoral, perquè permetrà “un estalvi milionari”.

El partit ha enviat al secretari general del PPC, Daniel Serrano, a la reunió al Parlament per abordar les condicions en què s’han de celebrar els comicis del 14-F, “en relació a les garanties democràtiques”. Hi participen, assegura Fernández, amb voluntat d’arribar a acords però amb condicions. La primera: “La necessària austeritat en el procés per donar exemple”. En aquest sentit, han proposat que la campanya només duri una setmana i que es fixi un topall de despesa “pactat”. També que es faci un mailing conjunt, que suposaria “un estalvi milionari”. El segon aspecte que han posat sobre la taula és la necessitat de concretar “fil per randa” les “condicions sanitàries que podrien provocar un ajornament”. En aquest sentit, ha dit que han de ser molt “concretes” perquè “el que no pot ser és que decideixi Puigdemont des de Waterloo, en funció d’una enquesta electoral”. Per això, ha dit cal “triar una data límit” perquè “aquesta decisió no es pot prendre quan la campanya electoral ja estigui preparada”.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió