El PNB defensa l’amnistia per “tancar un cicle polític traumàtic i obrir-ne un altre”

|

- Publicitat -

ACN Madrid – El diputat del PNB Mikel Legarda ha recordat aquest dijous que els fets de 2017 van ser resultat directe de “l’inconclús encaix” que l’estructura de l’Estat ofereix a territoris com Catalunya o el País Basc. Per aquest motiu, ha demanat encarar el fenomen sobiranista amb un “nou punt de vista” que no sigui penal ni d’ordre públic. “Cal tancar un cicle polític traumàtic i obrir-ne un altre”, ha defensat durant el debat de la llei d’amnistia celebrat al Congrés. Segons ha destacat, la norma no deslegitima la democràcia espanyola ni perjudica la seva separació de poders. Legarda també ha demanat “menys sal grossa” a aquelles formacions que avui s’oposen a l’amnistia, però que no la van mencionar a la darrera campanya catalana.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió