Dilluns, 2 d'agost de 2021 - Edició 1103
La República

El grup Iberian Sports Retail Group es queda el 80% de Deporvillage

ACN Manresa.-La botiga d’esports en línia manresana Deporvillage ha venut el 80% de l’empresa al conglomerat Iberian Sports Retail Group, format per les marques JD Sports, Sprinter i Sport Zone. […]

Avatar
Agències 29/06/2021

ACN Manresa.-La botiga d’esports en línia manresana Deporvillage ha venut el 80% de l’empresa al conglomerat Iberian Sports Retail Group, format per les marques JD Sports, Sprinter i Sport Zone. Amb la compra, subjecta a a l’aprovació de l’autoritat de la competència portuguesa, el grup es vol convertir “en el líder multicanal de la venda de material esportiu a la península Ibèrica”. Deporvillage és un dels principals operadors en línia de material esportiu. Des del seu naixement, el 2010, ha experimentat una expansió internacional que fa que ja vengui a més de 100 països. El 2010 el va tancar amb 117,8 MEUR d’ingressos i va obtenir un benefici, abans d’impostos, de 7,7 MEUR. L’actiu brut a 31 de desembre de 2020 era de 51,1 MEUR.

Segons manifesten en un comunicat conjunt, amb l’adquisició de Deporvillage Iberian Sports Retail Group vol incorporar “l’especialització en categories esportives clau; augmentar significativament les capacitats digitals en el mercat d’equipament esportiu, i complementar el desenvolupament positiu de les marques Sprinter i Sport Zone”.Des de JD Sports, el seu president executiu, Peter Cowgill, destaca com la manresana “té un fort focus en el consumidor i és el líder del mercat en les seves categories a Espanya amb un potencial significatiu per a un major desenvolupament internacional”. També Miguel Mota, director d’Iberian Sports Retail Group, creu que “el seu excel·lent equip sumarà al nostre projecte d’oferir als consumidors europeus la millor experiència de compra d’equipament esportiu multimarca i omnicanal del mercat”.Per la seva part, el CEO de Deporvillage, Xavier Pladellorens, creu que la incorporació al grup “és un pas molt important amb el qual esperem aportar el nostre coneixement digital i al mateix temps aprofitar les capacitats i oportunitats que ens brinda pertànyer a un grup liderat per JD Sports”.Amb aquesta adquisició el grup Iberian Sports Retail Group espera superar els 900 milions de facturació, ocupar més de 9.000 persones i fer un impuls internacional, abastant més de 60 disciplines esportives i 1.000 marques.