Diumenge, 13 de juny de 2021 - Edició 1053
La República

El diari digital Línia oferirà continguts “de proximitat, enfocaments propis” i se centrarà en les històries dels barris

ACN Barcelona.-El Grup Comunicació 21 ha posat en marxa aquest dilluns el nou digital: ‘Línia, el diari metropolità’. Segons el portal català, aquest mitjà està “pensat des de i per […]

Avatar
Agències 17/05/2021

ACN Barcelona.-El Grup Comunicació 21 ha posat en marxa aquest dilluns el nou digital: ‘Línia, el diari metropolità’. Segons el portal català, aquest mitjà està “pensat des de i per a l’àrea metropolitana de Barcelona” i està dirigit pel periodista Arnau Nadeu, també responsable de la xarxa de periòdics locals Línia. “No som un diari generalista més”, sinó “un diari de proximitat, diferent, que aspira a ser un altaveu de la gran metròpoli”, ha afirmat Nadeu. “‘Línia’ pretén ser un diari d’enfocaments propis, de reportatges, d’entrevistes i d’opinió metropolitana. Que faci un periodisme més reposat que rabiós. Un diari de km0, centrat en les històries dels barris i la seva gent”, ha detallat el director editorial.

El Grup Comunicació 21 considera que “l’àrea metropolitana barcelonina, i per extensió la regió metropolitana, és una realitat menystinguda informativament com a entitat geogràfica, política i social, i el nou diari vol fer-la visible”. David Centol, editor del Grup Comunicació 21, ha detallat que aquesta publicació tindrà com a valors principals “la informació de proximitat, la qualitat dels continguts i el periodisme responsable”.”‘Línia’ és la peça que faltava en el puzle de la informació de proximitat de l’àrea metropolitana de Barcelona i és també la peça que faltava al grup”, ha remarcat Centol. “Amb el seu naixement es completa el nostre objectiu de respondre a les necessitats informatives de l’entorn més proper, al mateix temps que s’arrodoneix el mapa comunicatiu català amb una eina que li mancava”, ha dit.”Respectarem les identitats locals, fomentarem el compromís metropolità i potenciarem una visió global del territori”, ha afegit Nadeu, remarcant que el nou diari neix amb “vocació de transversalitat i amb l’objectiu de dotar d’una eina de conversa i d’informació el pulmó de Catalunya”.Així mateix, ‘Línia, el diari metropolità’ també vol contribuir a fomentar el català al territori.El nou diari complementa i potencia les 19 edicions en paper i digitals de les capçaleres territorials ‘Línia’ dels districtes de Barcelona i l’àrea metropolitana.