Edició 2073

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 29 de març del 2024
Edició 2073

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 29 de març del 2024

El Consell de Gremis demana als consumidors que apostin pel comerç de proximitat aquest Black Friday

|

- Publicitat -

ACN Barcelona.-El Consell de Gremis de Comerç, Servis i Turisme –juntament amb la Confederació Espanyola de Comerç (CEC)- ha demanat als consumidors que aquest Black Friday apostin pel comerç de proximitat. Ambdues entitats calculen que entre un 40 i un 45% d’establiments participaran en la campanya “més digital i decisiva de la història”. “Si el Black Friday es circumscrivís realment a 24 hores, podria resultar positiu de cara a dinamitzar les vendes i aportar visibilitat al comerç”, han assenyalat el Consell de Gremis i la CEC, que recomanen al petit comerç que participin “amb descomptes moderats, que no destrossin els seus marges, i que se centrin en posar en valor els beneficis del comerç i els serveis de proximitat”.

“La realitat és que per a moltes marques i grans cadenes aquesta campanya arrenca el dia 11 de novembre, es perllonga amb el Cyber Monday, enllaçant amb una ja afeblida campanya de Nadal i Reis i culminant amb les rebaixes d’hivern, donant lloc així a una autèntica marató de descomptes”, ha criticat el president del Consell de Gremis, Joan Guillén. “Aquest fet -que ja resultava insostenible en anys anteriors- en el context actual pot suposar el tancament de molts negocis. Resulta impossible aguantar una situació de dos mesos amb descomptes permanents”, ha apuntat Guillén, que recorda que novembre i desembre són dos dels mesos amb més facturació anual per a molts petits establiments. “Per això fem una crida als consumidors perquè que donin suport al comerç local i de proximitat en aquesta campanya de Black Friday i la posterior campanya de Nadal. Per així contribuir a la recuperació econòmica d’un sector que s’ha vist especialment afectat per la covid- 19”, ha conclòs el president del Consell de Gremis.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió