Edició 2073

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 29 de març del 2024
Edició 2073

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 29 de març del 2024

Educació no veu maltractament ni motivació ideològica en l’actuació d’una mestra de Terrassa però apunta a una falta lleu

|

- Publicitat -

ACN Terrassa.-El Departament d’Educació constata que no s’ha pogut evidenciar fefaentment maltractament físic ni tampoc percep motivació ideològica en l’actuació d’una mestra de l’escola Font de l’Alba de Terrassa. La família l’acusa d’haver agredit la seva filla per dibuixar banderes espanyoles en un àlbum. Educació sí que creu que hi ha fets que podrien constituir una “falta lleu”, com ara esquinçar en públic el treball de la nena o deixar-la sola al passadís. Per aquest motiu, obrirà un expedient disciplinari a la professora. Ja va establir com a mesura cautelar que la tutora sempre havia d’estar acompanyada per una docent quan dirigís una activitat d’ensenyament o aprenentatge a l’aula.

Un cop es va conèixer la denúncia de la mare de l’alumna, el conseller d’Educació va encarregar una investigació als Serveis Territorials del Vallès Occidental. El departament ha rebut ja l’informe de la inspecció d’educació del Vallès Occidental, el de la mestra, el de la direcció del centre, el d’urgències del Consorci Sanitari de Terrassa, la denúncia efectuada als Mossos d’Esquadra i una instància del pare presentada a l’oficina gestora de Terrassa de la conselleria. Amb aquesta documentació, el Govern conclou que no hi ha proves de maltractament ni tampoc veu una voluntat ideològica al darrere de la mestra, ja que també va rebutjar els símbols i els dibuixos d’altres alumnes en considerar que no s’ajustaven als criteris donats al grup.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió