Edició 1895

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 03 de octubre del 2023
Edició 1895

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 03 de octubre del 2023

Detenen un home per set robatoris amb força en comerços del Gironès

|

- Publicitat -

ACN Girona – Els Mossos d’Esquadra han detingut un home de 23 anys com a presumpte autor de set robatoris amb força en comerços del Gironès i per un delicte de pertinença a grup criminal. La detenció es remunta a una investigació iniciada a mitjans de desembre, arran d’una sèrie de robatoris en establiments comercials comesos amb el mateix ‘modus operandi’. Els fets van passar durant aquell mes a Fornells de la Selva, Girona, Sant Jordi Desvalls, Vilablareix i Celrà. En tots els casos, els lladres van forçar les portes dels comerços i es van endur els diners de les caixes enregistradores. La policia creu que actuaven de forma coordinada i sempre fugien amb el mateix vehicle.

t>TÍTOL: Detenen un home per set robatoris amb força en establiments del Gironès

Publicitat

SUBTÍTOL: Els lladres van entrar en diversos comerços de Fornells, Girona, Sant Jordi Desvalls, Salt, Vilablareix i Celrà

ENTRADETA: Els Mossos d’Esquadra han detingut un home de 23 anys com a presumpte autor de set robatoris amb força en comerços del Gironès i per un delicte de pertinença a grup criminal. La detenció es remunta a una investigació iniciada a mitjans de desembre, arran d’una sèrie de robatoris en establiments comercials comesos amb el mateix ‘modus operandi’. Els fets van passar durant aquell mes a Fornells de la Selva, Girona, Sant Jordi Desvalls, Vilablareix i Celrà. En tots els casos, els lladres van forçar les portes dels comerços i es van endur els diners de les caixes enregistradores. La policia creu que actuaven de forma coordinada i sempre fugien amb el mateix vehicle.

COS: Durant les investigacions van aconseguir esbrinar la identitat d’un dels presumptes autors. Amb aquesta informació van emetre una ordre de detenció i el 21 de febrer el van localitzar i detenir a Girona.

La investigació continua oberta per determinar si el detingut pot estar implicat en altres fets delictius i no es descarten noves detencions.

L’arrestat, amb nombrosos antecedents, va quedar en llibertat amb càrrecs després de passar a disposició judicial.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Subscriu-te al nostre butlletí

Editorial

Opinió