Dimarts, 27 de juliol de 2021 - Edició 1097
La República

Cornellà va gestionar l’any passat prop de 1.700 incidències rebudes a través de la plataforma ‘A prop teu’

ACN Cornellà de Llobregat.-L’Ajuntament de Cornellà de Llobregat va rebre durant l’any passat 1.696 avisos, aportacions i suggeriments de la ciutadania enviats a través de la plataforma ‘A prop teu’, […]

Avatar
Agències 29/01/2020

ACN Cornellà de Llobregat.-L’Ajuntament de Cornellà de Llobregat va rebre durant l’any passat 1.696 avisos, aportacions i suggeriments de la ciutadania enviats a través de la plataforma ‘A prop teu’, un 6,7% més que el 2018. Del total, el 62% de les incidències registrades (1.050) estaven vinculades al manteniment de l’espai públic, un 21% (364) a competències de la Guàrdia Urbana i un 8% (141) a salut pública. Les aportacions dels veïns es van traduir en 505 microactuacions, 473 relacionades amb temes diversos d’espai públic i la resta a qüestions relacionades amb la seguretat vial. Des de la seva posada en marxa l’any 2013, la plataforma ‘A prop teu’ ha gestionat 8.564 incidències.

‘A Prop Teu’ divideix la ciutat de Cornellà en més de trenta petites zones, cadascuna responsabilitat d’un regidor de l’equip de Govern. Aquesta via directa de comunicació permet al consistori detectar noves necessitats a la ciutat plantejades directament pels seus veïns i veïnes, i impulsar microactuacions o reparacions de millora de l’entorn urbà, així com posar en marxa processos de mediació veïnal.