Edició 2095

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 20 de abril del 2024
Edició 2095

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 20 de abril del 2024

Codorniu afronta amb optimisme la campanya de Nadal malgrat les restriccions de reunió

|

- Publicitat -

ACN Barcelona.-El nou CEO de Codorniu, Sergio Fuster, veu amb optimisme les pròximes festes de Nadal, malgrat l’actual context de restriccions de reunió, que es podria allargar fins a aquestes celebracions: “No hem de deixar de celebrar, tot i que amb les precaucions. Seran celebracions amb menys gent i més intimes, però n’hi haurà”. Respecte als plans d’internacionalització de la companyia, el directiu assegura que l’impacte de la pandèmia per la covid-19 “no és determinant”, ja que la planificació va més enllà del curt termini. “La tendència és positiva i els plans segueixen el seu curs”, ha assegurat Fuster en una roda de premsa telemàtica per presentar la nova campanya publicitària de la marca.

Sobre l’impacte econòmic durant aquests primers mesos de pandèmia, el CEO de Codorniu ha explicat que malgrat un repunt del consum de cava a casa, l’augment de vendes a supermercats no ha compensat les pèrdues que representa la caiguda del consum en el sector de l’hostaleria.En això, però, Fuster es també optimista de cara al futur: “Això ha estat una pausa temporal. Ens estem encaminant cap a coses cada cop més positives i les perspectives són optimistes. La pandèmia un dia passarà i és important preparar-nos pel que vindrà després”. Durant l’acte, però, no s’han donat xifres concretes sobre quina ha estat l’afectació.Pel que fa a la nova campanya publicitària, titulada ‘Vivir para celebrar’, la companyia ha anunciat l’emissió d’un nou ‘spot’ protagonitzat per Amaia Salamanca a finals d’octubre a Catalunya, que arribarà al Nadal a la resta de l’Estat. Amb aquest anunci, la companyia pretenen canviar la visió que la societat té del cava i convertir-lo en un producte de tot l’any.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió