Dimarts, 15 de juny de 2021 - Edició 1055
La República

CaixaBank desplega una nova plataforma als caixers per oferir la mateixa operativa i imatge que la banca en línia

ACN Barcelona.-CaixaBank ha iniciat el desplegament d’una nova plataforma tecnològica, ATMNow, per oferir als caixers la mateixa operativa i imatge que a través del canal de banca en línia accessible […]

Avatar
Agències 31/05/2021

ACN Barcelona.-CaixaBank ha iniciat el desplegament d’una nova plataforma tecnològica, ATMNow, per oferir als caixers la mateixa operativa i imatge que a través del canal de banca en línia accessible per web i mòbil. El desplegament del projecte s’ha iniciat amb la instal·lació de la plataforma a 50 caixers situats en punts clau de Barcelona. Durant els pròxims dies, el procés s’estendrà a la resta de l’Estat, amb l’objectiu de finalitzar el desplegament a finals de juliol amb més de 9.000 caixers adaptats. Durant el segon semestre de l’any s’incorporaran a la plataforma tots els caixers provinents de la xarxa de Bankia.

A part d’homogeneïtzar estils i fluxos de navegació per unificar l’experiència d’usuari amb els canals web i mòbil, ATMNow aporta també nous serveis i funcionalitats per a una interacció “més intuïtiva i fluida”. D’aquesta manera, per exemple, el procés de reintegrament d’efectiu queda reduït a dues passes. Així mateix, el sistema incorporarà tecnologia de personalització del menú d’opcions perquè cada usuari tingui a la primera pantalla accés directe a les operacions i opcions més habituals. L’adaptació la farà el sistema per defecte, sense necessitat de realitzar configuracions especials. Aquesta omnicanalitat obre la via a crear nous serveis. Per exemple, serà possible disposar de la preparació d’operatives a través de l’aplicació o a la web que es puguin realitzar posteriorment al caixer de forma automàtica quan l’usuari s’identifiqui. De totes maneres, està previst que les noves funcionalitats s’incorporin progressivament.El desplegament d’aquest sistema anirà acompanyat d’una nova onada d’instal·lacions de la tecnologia de reconeixement facial, que facilita realitzar reintegraments reduint el contacte físic dels clients amb la superfície dels caixers. Actualment, més de 700 caixers a tot Espanya disposen d’aquest servei. L’entitat preveu assolir els 1.250 amb identificació biomètrica a finals de juliol de 2021, de manera que totes les oficines de nou model de CaixaBank d’Espanya comptin amb almenys un caixer amb aquesta funcionalitat.