Edició 2098

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 23 de abril del 2024
Edició 2098

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 23 de abril del 2024

BBVA presenta la seva primera targeta sense número, data de caducitat i amb un CVV dinàmic

|

- Publicitat -

ACN Barcelona.-El BBVA ha presentat Aqua, la seva primera targeta sense número, sense data de caducitat i amb un CVV que s’actualitza cada cinc minuts. El producte, que ja està disponible a països com Mèxic o Turquia, neix amb l’objectiu d’oferir la “màxima seguretat al client” i d’aprofitar “les innovacions” que s’han desenvolupat des de l’entitat, segons ha explicat el director de desenvolupament de negoci de BBVA a Espanya, Gonzalo Rodríguez. El banc preveu que el producte arribi a un milió de clients durant els pròxims dos anys, però no descarta que la xifra sigui encara més gran. La nova targeta va dirigida “a tota la base de clients del BBVA”, tot i que l’entitat vol posar especial atenció en els usuaris més habituats a fer pagaments en línia.

Segons ha informat el BBVA, la targeta estarà disponible a l’Estat a finals d’aquest mes d’octubre i serà compatible amb altres sistemes com Apple Pay, Samsung Pay o Google Pay. Els clients podran optar per una versió digital o física (aquesta última s’haurà fabricat amb materials reciclats) i la targeta podrà ser de dèbit o de crèdit. En cas que sigui de dèbit, el seu cost serà de 35 euros anuals, mentre que per les de crèdit serà de 43 euros anuals. No obstant això, els nous usuaris que es donin d’alta a través de la web o tinguin una nòmina domiciliada al banc no hauran d’afrontar aquest cost.Per Gonzalo Rodríguez, aquesta iniciativa “va més enllà del llançament d’una targeta”. “Estem parlant d’una nova experiència pels clients, que quan accedeixin a la nostra aplicació tindran un major control de les seves despeses, podran escollir les modalitats de pagament i comprar en línia d’una forma molt més segura”, ha comentat el directiu durant la presentació d’aquest dimecres.Per desenvolupar la targeta, el BBVA ha realitzat al voltant d’un miler d’entrevistes als seus clients espanyols sobre l’ús de targetes i banca digital. Segons dades facilitades per la mateixa entitat, dos de cada tres clients del banc a l’Estat utilitzen habitualment el canal digital, i al voltant del 12% dels pagaments amb targeta es fan a través del mòbil. Per altra banda, la pandèmia ha incrementat un 30% l’ús de l’aplicació del BBVA per a telèfons intel·ligents.Noves maneres de retirar efectiuA banda del llançament de la targeta Aqua i la posada en marxa de noves característiques a l’aplicació mòbil, BBVA també ha incorporat la retirada d’efectiu sense contacte amb els caixers. A través de la mateixa ‘app’, el client tan sols haurà d’introduir una clau per confirmar l’operació un cop es trobi davant el caixer. Amb aquesta opció, cada client pot retirar fins a 300 euros diaris.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió