ACN Barcelona.-Barcelona Tech City s’ha convertit en Tech Barcelona. L’associació es va crear el 2013 com ‘Ecommerce&Tech’ i es va convertir en Barcelona Tech City per agrupar un espectre més ampli d’empreses i tecnologies. Aquest dimarts, l’entitat ha presentat la nova marca per acompanyar el pla de creixement. “Quan vam néixer, l’ecosistema digital i tecnològic començava a despuntar i ara el sector ja és un motor estratègic per a l’economia. Aquesta nova marca representa el que som i el que volem ser, transmetent el nostre ADN i ambició”, ha assegurat el president de Tech Barcelona, Miguel Vicente.
“Ens hem fet grans, però no podem caure en l’autocomplaença. Juguem en una lliga internacional i necessitem continuar creixent per crear i atraure més talent, més projectes i més inversió”, ha assegurat el conseller delegat de Tech Barcelona, Miquel Martí. El Pier01 és el vaixell insígnia de l’associació i la base del pla de creixement que representa l’Urban Tech Campus. Aquest projecte pretén transformar edificis singulars i fer que la tecnologia i la innovació s’integrin a la ciutat i impliquin a la ciutadania en un context de projecció internacional i “cuidant” l’impacte de la tecnologia en la ciutat. Tech Barcelona representa més de mil socis, entre emprenedors, executius o inversors, de més de 1.200 companyies i compta amb 70 ‘partners’.