Edició 2073

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 29 de març del 2024
Edició 2073

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 29 de març del 2024

Barcelona Activa llança una campanya per arribar als barcelonins que encara no la coneixen

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – Barcelona Activa, l’agència de promoció econòmica de l’Ajuntament de Barcelona, comença aquest dilluns la campanya de publicitat ‘Barcelona Activa et connecta’, amb l’objectiu de connectar els recursos i serveis que ofereix amb les persones usuàries. L’entitat, que ja és coneguda pel 74% dels barcelonins segons una enquesta municipal, pretén fer-se conèixer a aquells que encara no saben de la seva existència. La campanya busca establir quatre valors que siguin els més representatius de la marca Barcelona Activa: emprendre, impulsar un negoci, trobar feina o formar-se.

La campanya respon a l’objectiu d’explicar els serveis que ofereix a la ciutadania i empreses, i incrementar la interacció amb l’organització. Des d’ara i fins al juliol, la campanya tindrà com a suports comunicatius banderoles i cartells per tota la ciutat. Ha estat dissenyada amb colors impactants, associats a la tecnologia, fent un joc visual del concepte de nexe o connexió, punt comú d’interessos professionals i posant les persones com a protagonistes de l’acció.

Publicitat

El primer tinent d’alcaldia d’Economia, Treball, Competitivitat i Hisenda i president de Barcelona Activa, Jaume Collboni, ha destacat que l’objectiu “és seguir acompanyant persones i empreses per tal de construir una ciutat millor, amb més preparació i amb totes les eines necessàries que els aporta Barcelona Activa, en àmbits tant importants com l’impuls d’un negoci, emprendre, formar-se, rebre orientació laboral o trobar feina”.

Segons l’Enquesta Òmnibus Municipal del març i abril del 2022, un 74% de barcelonins coneix Barcelona Activa, principalment per la via del ‘boca-orella’, amb persones que han participat a programes i serveis i els han recomanat. Els serveis més coneguts són l’orientació i el suport a la recerca de feina (42%), els cursos de formació (32%) i el suport a la creació i creixement d’empreses (32%). La campanya busca augmentar el coneixement de l’oferta de Barcelona Activa.

Barcelona Activa s’havia adreçat fins ara a targets específics, com ara joves, dones, persones emprenedores o en situació d’atur, entre d’altres. Ara es vol que per primera vegada una campanya doni una visió global de tots els programes i serveis de l’empresa.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió