Edició 2099

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 24 de abril del 2024
Edició 2099

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 24 de abril del 2024

Barcelona Activa impulsa 14 projectes de la indústria creativa com Publishing Scope Music o Ecosneak

|

- Publicitat -

ACN Barcelona .-Barcelona Activa impulsarà 14 projectes de la indústria creativa escollits pel programa CREAmedia. Aquesta iniciativa fa costat als emprenedors a l’hora d’iniciar el seu negoci i ofereix continguts d’acompanyament i formació –enguany de manera vidual a causa de la pandèmia del coronavirus. Segons un comunicat de l’Ajuntament de Barcelona, enguany s’hi ha presentat una setantena de projectes i d’aquests se n’han seleccionat 14 que estan relacionats amb l’audiovisual, el disseny i les plataformes de suport de les indústries creatives i culturals que rebran assessorament per definir i concretar el seu model de negoci durant el 2020. Entre els projectes escollits hi ha Publishing Scope Music, Ecosneak, In Crime Content i Barcelona Miquel.

El projecte de Publishing Scope Music pretén ajudar els compositors emergents protegint i comercialitzant les seves obres internacionalment. Ecosneak fabrica i ven per internet sabatilles amb teixit reciclat de plàstic recuperat del mar. In Crime Content és un estudi de producció de continguts audiovisuals que fa coproduccions entre marques compatibles per estalviar costos i guanyar consciència de marca. I Barcelona Miquel és un gestor de projectes coreògraf i ballarí.Un altre dels projectes que impulsarà Barcelona Activa és el de Tundra Studio, un estudi d’estratègia i creació de contingut audiovisual creatiu dirigit a empreses i grups de música que aglutina els serveis d’agència creativa i productora audiovisual analitzant les necessitats de cada client. Barcelona Activa també donarà suport a Reolivar, que dissenya, crea i fabrica productes fets amb residus de les olives, i a Barcelona al Azar, que és un projecte de divulgació del patrimoni amb gamificació i il·lustració centrat a Barcelona.Per al regidor de Turisme i Indústries creatives, Xavier Marcé, aquesta iniciativa és important perquè impulsa un sector amb “capacitat per afectar el conjunt de l’activitat cultural i econòmica de la ciutat”. “Des de la formació a l’assessorament i fins a la recerca de capital, acompanyem els projectes per tal que consolidin i puguem enriquir el teixit empresarial de la ciutat en un terreny tan fèrtil com és el de les indústries creatives”, ha detallat a través d’un comunicat del consistori barceloní.Com a novetat, en aquesta edició el format el CREAmedia s’ha ajustat a la situació provocada per la covid-19 i s’ha adaptat al món virtual l’acompanyament i les formacions apostant per nous plantejaments i continguts de valor tant pels projectes preseleccionats com pels beneficiaris del programa.De fet, a les persones emprenedores dels 25 projectes que han format part del procés de preselecció se’ls ha ofert participar en ‘bootcamps’ o tallers intensius per concretar el projecte i la seva viabilitat. A més, els projectes finalistes tindran accés a nous serveis com workshops i activitats per dinamitzar la comunitat durant els 6 mesos d’incubació.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió