Dijous, 2 de desembre de 2021 - Edició 1225
La República

Adevinta factura 47 MEUR en el tercer trimestre a l’Estat i millora els resultats previs a la pandèmia

ACN Madrid.-Adevinta Spain – propietària dels portals Fotocasa, Habitaclia, InfoJobs, coches.net, motos.net i Milanuncios – ha facturat 47 milions d’euros en el tercer trimestre. Aquesta xifra representa un 14% més […]

Avatar
Agències 25/11/2021

ACN Madrid.-Adevinta Spain – propietària dels portals Fotocasa, Habitaclia, InfoJobs, coches.net, motos.net i Milanuncios – ha facturat 47 milions d’euros en el tercer trimestre. Aquesta xifra representa un 14% més que el mateix període de l’any passat i un augment del 4% respecte al 2019. Per altra banda, la companyia acumula uns ingressos de 140 milions d’euros en els tres primers trimestres de 2021, un increment del 15% en comparació amb el mateix període de 2020 i per sobre de les xifres prèvies a la pandèmia. Amb aquestes dades, Espanya s’ha consolidat com un dels cinc mercats claus del grup a escala mundial, juntament amb Alemanya, França, Benelux i Itàlia, així com un dels mercats amb més potencial de creixement.

“Hem sabut aprofitar la tendència positiva en l’àmbit de l’ocupació, alhora que hem aconseguit un rendiment significativament millor que el de l’any 2020 en la vertical del motor, tot i la manca de semiconductors en la indústria. Tot això ens ha permès superar els nivells anteriors a la crisi i assolir un resultat trimestral molt positiu”, ha assegurat la directora financera de l’empresa, Tatjana Bilic.El sector del motor d’Adevinta Spain ha experimentat un creixement dels ingressos a dos dígits, impulsat per la major penetració dels concessionaris a través de Milanuncios. La vertical de l’ocupació també ha experimentat un “bon comportament”, amb ingressos que han arribat a superar els nivells del tercer trimestre de 2019 pel “bon rendiment” dels canals de petites i mitjanes empreses. L’augment de la penetració i el llançament d’un nou paquet ‘premium’ també han ajudat a recuperar de manera significativa l’àrea immobiliària de l’empresa. Els ingressos en publicitat gràfica han augmentat un 4% interanual impulsats per les vendes directes en els negocis verticals. “Seguim experimentant un creixement sostingut en el temps en totes les nostres verticals, un fet que denota que tant els nostres usuaris com clients estan apostant per un sistema de compra en línia, eficient i sostenible. El canvi de model de negoci cap a una economia digital és més palpable que mai i els nostres ‘marketplaces’ tenen molt per aportar”, ha assegurat el conseller delegat de la companyia a Espanya, Román Campa. Els resultats del grupEl grup ha assolit una facturació global de 386 milions d’euros en el tercer trimestre de 2021, un increment del 4% respecte al mateix període de l’any anterior. La companyia ha registrat un “molt bon comportament” amb un increment dels ingressos consolidats del 12% respecte a l’exercici anterior i un creixement de l’EBITDA del 19% en comparació amb el 2020. Un dels principals pilars que impulsa el creixement del grup és el mercat europeu. Aquesta divisió ha facturat 158 milions d’euros, un 11% més que el tercer trimestre de 2020.