Divendres, 24 de setembre de 2021 - Edició 1156
La República

622.000 oients escolten cada dia Catalunya Ràdio durant la segona onada del 2019, segons l’EGM

ACN Barcelona.-622.000 oients han escoltat cada dia Catalunya Ràdio durant la segona onada del 2019, segons les dades de l’Estudi General de Mitjans (EGM). En un comunicat la CCMA ha […]

Avatar
Agències 26/06/2019

ACN Barcelona.-622.000 oients han escoltat cada dia Catalunya Ràdio durant la segona onada del 2019, segons les dades de l’Estudi General de Mitjans (EGM). En un comunicat la CCMA ha destacat que la ràdio pública fa “el millor tancament de temporada de la seva història”. ‘El matí de Catalunya Ràdio’, amb Mònica Terribas, ha augmentat 21.000 oients en un any i continua sent el programa més escoltat de l’emissora, amb 489.000 oients diaris. La CCMA ressalta que el ‘Catalunya migdia’, amb Òscar Fernández i Empar Moliner, és “l’informatiu més escoltat de Catalunya” amb 144.000 oients diaris i un increment del 6% respecte de fa un any i lidera la franja de 15 a 16 h.

Aquest dimecres s’han donat a conèixer les dades de l’EGM que indiquen que Catalunya Ràdio ha tingut en la segona onada del 2019 622.000 oients. En la primera, que es va donar a conèixer a l’abril, van arribar als 716.000 oients i van superar el seu record històric. Pel que fa altres programes, el magazín de tarda ‘Estat de Gràcia’, amb Roger de Gràcia, puja 56.000 oients i se situa en 133.000 oients, “la segona millor xifra des del 2004”; el ‘Popap’, amb Mariola Dinarès, amb 76.000 oients diaris, ha augmentat la seva audiència respecte de la segona onada del 2019: l’informatiu ‘Catalunya vespre’, amb Kílian Sebrià, “puja respecte de fa un any” i obté 64.000 oients; el cap de setmana, ‘El suplement’, amb Roger Escapa, arriba als 317.000 oients els diumenges; el magazín esportiu ‘Tot gira’, amb David Clupés, ha incrementat l’audiència respecte del juny del 2018 i arriba als 185.000 oients els dissabtes.També són líders en les seves franges dels dissabtes els programes ‘Solidaris’, amb Albert Segura, que n’aconsegueix 69.000, i ‘Un restaurant caníbal a Berlín’, amb Paula Molés, que arriba als 29.000 i ha augmentat un 26% la seva audiència respecte de la primera onada del 2019.Segons les dades de l’EGM, aquesta segona onada, 99.000 persones han escoltat cada dia Catalunya Informació, i 22.000, Catalunya Música, i són líders en les seves temàtiques. iCat, amb 36.000 oients, aconsegueix la seva millor audiència des de la tornada a l’FM.