Edició 2098

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 23 de abril del 2024
Edició 2098

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 23 de abril del 2024

Tremosa pidola

|

- Publicitat -

O el candidat de Convergència i Unió (CiU) a les properes eleccions europees, Ramon Tremosa, està decidit a convertir-se en l’Obama català o la crisi ha arribat també a CiU. Aquest dijous, la federació nacionalista ha presentat els trets principals de la seva campanya per a les europees. Francesc Homs, director de campanya, ha destacat que volen incorporar elements innovadors, però mirant el web només en veiem un: demanaran als catalans i catalanes que facin aportacions econòmiques per costejar la campanya de Tremosa.

Els convergents expliquen que han congelat el pressupost per a la campanya i que aquest any gastaran el mateix que l’any passat 1.423.685 €, ja està bé que els partits continguin la despesa i guardin les formes en temps de crisi, però presumir de ser estalviadors i alhora demanar que sigui la ciutadania qui corri amb les despeses és una presa de pèl.

Publicitat

I ells mateixos ja deuen haver notat que se’ls veu el llautó, Homs explica que ‘no es tracta estrictament d’una aportació econòmica en temps de crisi, sinó de crear un vincle entre el candidat i les persones que hi col·laborin’ i afegeix que ‘és una eina útil per qui vulgui simbolitzar un compromís amb CiU i amb en Ramon Tremosa’. Commovedor.

Si els cervells de CiU han decidit innovar i acostar-se a la ciutadania i només se’ls ha acudit fer-ho per cobrar i aprofitar aquesta proximitat, o a convergència van faltats de matèria grisa o la intenció no era exactament acostar-se als catalans i promoure la participació a les europees.

Publicitat

Opinió

Minut a Minut