Dissabte, 31 de juliol de 2021 - Edició 1101
La República

Torna el victimisme d’Isabel Coixet per un anunci de Campofrío

Redacció | L'anunci nadalenc de Campofrío és ja tot un èxit. I aquest any s'ha avançat al Nadal, a les eleccions catalanes i a la loteria. La directora de cinema catalana Isabel Coixet ha estat l'encarregada de dirigir la minipel·lícula ambientada en un gran centre psiquiàtric on assisteixen diferents persones per tractar-se del seu problema d'”amorodio”.

Redacció
Redacció 19/12/2017

Però què vol dir “amorodio”? Els de l'agència de publicitat McCann s'han inventat aquest mot per condensar el fet que els espanyols són capaços d'estimar i odiar tot allò que importa segons l'estat d'ànim i les circumstàncies. 

 
A Coixet però, li feia moltíssima il·lusió dirigir l'anunci. Fins i tot, quan es va trencar un braç i pensava que no arribaria a temps per fer-lo va treure energies d'on fos per poder tirar endavant. La directora de cine no s'ho va pensar dues vegades quan li van plantejar la possibilitat de dirigir el curt. “No vaig plantejar-me res més perquè no es pot viure amb el fre posat i jo sempre dic el que penso: de vegades pel camí perds amics i guanyes insults i linxaments, però ja sóc gran”, ha explicat. 
 
Coixet ha protagonitzat moltes crítiques a les xarxes socials per les seves opinions contra el procés.