Dimecres, 16 d'Octubre de 2019 - Edició 447
La República

Sánchez-Camacho entra en precampanya fent una crida a la participació

La presidenta del PP català, Alícia Sánchez-Camacho, ha presentat aquest dimarts la precampanya del PPC assegurant que el seu partit ‘no anirà a picar la porta de ningú, sinó que qui vulgui tenir el suport del PP’ anirà a trucar a la seva porta, tal com ha passat a d’altres territoris ‘i com ha passat en altres ocasions a l’historia de Catalunya’. Així, ha replicat al dirigent de CDC Felip Puig, qui ha dit que ‘el primer en venir a tocar la porta de CiU no es dirà PP sinó PSC’. La voluntat de Camacho és articular una alternativa a Catalunya, i ha promès una campanya en positiu i oberta a les propostes dels catalans que vulguin col·laborar-hi.

Redacció
Redacció 19/01/2010

Sánchez-Camacho ha presentat la precampanya dels populars catalans amb lema ‘Solucions per als catalans’ que, ha explicat, serà ‘en positiu i de proximitat’. La dirigent dels populars catalans ha ressaltat que el què preocupa al PP són els problemes de les famílies, les empreses, els autònoms i aturats. Ha destacat que aquesta serà ‘la tònica’ de tota la campanya electoral del PPC. ‘Campanyes com aquesta esperem que retrobi els catalans amb la política i amb el PP català’.

La líder dels populars catalans ha remarcat que el Govern no fa bé la seva feina i els catalans necessiten un canvi i una alternativa. ‘Aquesta és la campanya del canvi, de l’alternativa del PP de Catalunya, un partit de Govern que li preocupa els problemes reals dels catalans’, ha afegit. ‘Els problemes dels catalans no són els del tripartit, ni els de José Montilla, Josep-Lluís Carod-Rovira o Joan Saura’, ha apuntat. ‘Aquesta campanya és l’inici del canvi a Catalunya, de l’alternativa, d’una nova política per treballar més aprop dels catalans’, ha insistit.

En aquest context, ha manifestat que els populars catalans ‘faran una campanya en positiu i no basada en les crítiques, ja que els catalans estan cansats’ i ‘volen polítiques en positiu’. Sánchez-Camacho ha remarcat que la seva força política ‘té credibilitat’ per trobar solucions als problemes de la gent.

Ha criticat que aquest dimarts la Junta de Portaveus del Parlament ha rebutjat la proposta per fer un ple per parlar de les propostes sobre la crisi econòmica. ‘Cap grup polític ha donat suport a la proposta i és la mostra de la classe de polítics que no volen els catalans’, ha indicat.

160 tanques i una pàgina web

Ha concretat que aquesta campanya estarà formada per ‘més de 160 tanques a tot l’àrea metropolitana de Barcelona’, més de 130 encartaments a centres comercials d’arreu de Catalunya, més de 42.000 postals en 350 punts de les quatre demarcacions catalanes i es faran durant dos dies més de 700.000 encartaments a diaris catalans tant en català com en castellà. També hi haurà un espot televisiu arreu de les televisions locals i es crearà una nova web on els ciutadans podran enviar les seves propostes a la candidata. En total, segons fonts del partit, ha costat uns 185.000 euros.

En l’encartament a premsa es pot llegir el lema: ‘Atreveix-te a canviar algunes coses’. Entre d’altres es poden llegir propostes com ‘lluitar contra la delinqüència i l’incivisme’, ‘reduir els càrrecs, assessors i cotxes oficials del tripartit’, crear ‘350.000 llocs de treball’, treure l’impost de successions, acabar amb l’immigració irregular, treure les ‘ambaixades i eliminar informes inútils’, així com ‘impulsar l’educació en anglès, català i castellà en llibertat’.

Relacionats