Edició 2072

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 28 de març del 2024
Edició 2072

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 28 de març del 2024

Sabe castellano

|

- Publicitat -

Els serveis d’atenció telefònica són un altre dels malsons que, dia a dia, hem d’afrontar els catalans. Per molt que la llei ens empari, encara hi ha moltes empreses que es neguen a atendre’ns en la nostra llengua.

Avui hem conegut el cas d’un lector que, a l’apuntar-se a un gimnàs gironí -en diem directament el nom: es tracta del Centre Wellness O2 de Girona- li van omplir la documentació de la matrícula afegint-hi, al final, que ‘SABE CASTELLANO’. Suposem que, d’aquesta manera, tot contacte telefònic del gimnàs amb el client es plantejarà en castellà, de manera que directament s’eviti el català al servei d’atenció telefònica.

Publicitat

Anant més enllà, el ‘SABE CASTELLANO’ també pot servir perquè, en cas que el client contesti en català, el telefonista insisteixi en castellà, una pràctica també força comú. L’objectiu, com sempre, no és la satisfacció del client, és evitar parlar català sigui com sigui.

Publicitat

Opinió

Minut a Minut