Divendres, 18 de juny de 2021 - Edició 1058
La República

Movistar ens ignora

Avui dia, molts pocs empresaris decideixen fer publicitat en català a Catalunya. L’excusa és que el fet d’introduir una llengua més els puja els costos de publicitat. Ui sí, que […]

Redacció
Redacció 06/05/2008

Avui dia, molts pocs empresaris decideixen fer publicitat en català a Catalunya. L’excusa és que el fet d’introduir una llengua més els puja els costos de publicitat. Ui sí, que car! Però bé, aquesta excusa barata ja s’ha demostrat que és del tot mentida. I per què? Doncs perquè la totpoderosa Telefónica ha engegat una contundent campanya publicitària aquests dies per guanyar encara més clients.

Com a tota empresa dins d’aquest món capitalista competitiu, la publicitat cada cop és més agressiva i intenta arribar a més gent per tal d’impactar amb força i retenir-se a les ments dels consumidors en potència. I Telefónica ho ha tingut clar. Ha decidit gastar-se els diners i fer aquesta campanya a Catalunya en dues llengües. Per una banda el castellà i per l’altra… quin? El català? No pas! L’àrab.

Doncs sí, si us passegeu per Barcelona podreu veure els nous anuncis de Movistar que estan en castellà i en àrab. En català no. Ara veiem com això de posar més d’una llengua en una campanya no suposa tanta inversió, tanta despesa… Una vegada més, la llengua pròpia de Catalunya és menyspreada, discriminada, apartada! Aquest factòtum telefònic torna a obviar Catalunya i la seva gent. Ja ho sabeu… canvieu de teleoperador!