Un dels casos més recents és el de la lona publicitària que el Primavera Sound ha penjat a Barcelona, on es pot veure el missatge “això no és un cartell” sobre un fons groc i que ha despertat un gran debat a la xarxa.
Interessant campanya publicitària del @Primavera_Sound; “Això no és un cartell”. Groc i polèmic crea expectativa i se suma a una acció de denúncia solidària. #PresosPolitics #publicitat #publi #marketing pic.twitter.com/ycMcu7FyTk
— e-deon.net Marketing (@edeonnet) 19 de desembre de 2017
Els treballadors públics també han fet volar la imaginació i, per exemple, a la Generalitat a Girona van cobrir l'arbre de Nadal -després que els fessin retirar els llaços grocs- amb una tela negra i còpies de la resolució de la Junta Electoral. Altres van jugar una mica més la carta de l'humor i van penjar cartells on es podia llegir “aquí hi havia un llaç groc”.
Avui he vist això!! La imaginació de la gent del nostre país, no té límits!! pic.twitter.com/q4UK8Ri8VB
— Carles Sala Roca