El nou tram de l’autopista C-32 estarà format per dos carrils de 3,5 metres d’amplada per sentit de la circulació i s’iniciarà a l’actual enllaç de Palafolls, que es remodelarà. Més endavant, l’autopista enllaçarà amb la carretera GI-600, que uneix Blanes i Tordera. En aquest punt es construirà un nou enllaç en forma de rotonda elevada sobre el tronc de l’autopista.
Igualment, es preveu la prolongació de l’autopista uns 550 metres fins a enllaçar amb la futura autovia A-2, que construirà el Ministeri de Foment entre Tordera i Vidreres. La principal estructura prevista en el nou tram de la C-32 és un viaducte de 800 metres de longitud que creuarà el riu Tordera i passarà per la zona de Can Gelpí i sobre de la via de tren de Blanes.
La tramitació d’aquestes obres es va endegar el 2001, quan el Departament de Política Territorial i Obres Públiques (DPTOP) va aprovar el projecte de traçat i l’estudi d’impacte ambiental, però no es va avançar en la licitació per manca d’acord amb el territori sobre aquest traçat i la seva connexió amb l’A-2. El desembre de 2007 es va aprovar el projecte constructiu definitiu i es va iniciar la licitació de les obres.