Dimarts, 3 d'agost de 2021 - Edició 1104
La República

La promoció econòmica i la inversió social, eixos principals d’ERC per a les eleccions municipals

El Consell Nacional d’Esquerra ha aprovat, aquest dissabte, el programa marc de les eleccions municipals. Els eixos principals seran la promoció econòmica i la inversió social. Per això, el partit promocionarà l’economia de ‘la identitat’, és a dir, la que fa referència a elements propis de cada municipi, com el turisme, el comerç, el patrimoni local o la cultura. Pel que fa a la inversió social, l’objectiu és donar suport a les persones en risc d’exclusió social i aconseguir més participació ciutadana. A banda, el Consell també ha aprovat la llista dels alcaldables de municipis amb més de 20.000 habitants. Les candidatures han estat aprovades amb el suport d’entre el 90 i el 99% del Consell Nacional.

Redacció
Redacció 27/02/2011

Amb l’aprovació de les darreres llistes, el nombre d’alcaldables que no repeteixen respecte els darrers comicis locals és del 54%. ERC presenta candidatures a totes les poblacions de Catalunya amb més de 20.000 habitants, a la ‘pràctica totalitat’ d’aquests municipis a les Illes Balears i al 40% del País Valencià.