Diumenge, 25 de juliol de 2021 - Edició 1095
La República

La guerra 2.0 de PSC i CiU

Aquests dies la xarxa catalana està vivint una peculiar batalla de campanyes propagandístiques entre CiU i el PSC, en el que suposa la segona gran batalla virtual després de la […]

Redacció
Redacció 17/06/2010

Aquests dies la xarxa catalana està vivint una peculiar batalla de campanyes propagandístiques entre CiU i el PSC, en el que suposa la segona gran batalla virtual després de la inundació del Twitter amb missatges paròdics contra Montilla impulsada pel web convergent Cativistes.

En aquesta segona ocasió, la batalla s’està lliurant als anuncis publicitaris que es troben a la majoria de diaris i portals catalans a la xarxa.

Primer va ser CiU qui va estendre per Internet el seu bànner del somriures, que contraposa el suposat rictus de pal de Montilla amb el somriure del nou logotip de CiU, tal com podeu veure a continuació:

Ara però, el PSC ha decidit contraatacar, i ho ha fet aprofitant el mateix anunci convergent i afegint-hi dues imatges més, on denuncien que Mas ‘rigui’ en l’actual situació de crisi econòmica i hi anteposen el seu lema ‘Temps difícils, gent seriosa’.

Sigui com sigui, la polèmica dels anuncis boomerang, que ja es va viure a les darreres eleccions al Regne Unit, demostra que els equips de campanya de Mas i Montilla estan en plena forma, cosa que fa pronosticar una campanya electoral calenta, contundent i creativa.