Divendres, 25 de juny de 2021 - Edició 1065
La República

La campanya promocional del quiosc digital supera les 4.000 subscripcions digitals durant la primera setmana

La primera setmana de la campanya promocional del quiosc digital, s’ha saldat amb la formalització de 4.000 subscripcions a les edicions digitals de les revistes adherides al projecte. La campanya ‘Una setmana de subscripcions a 0 euros’, impulsada per l’Associació de Publicacions Periòdiques en Català (APPEC), vol incentivar l’ús de les noves tecnologies entre els associats i ampliar el camp de distribució a nivell internacional. A més, amb aquesta iniciativa es pretén reconvertir les revistes a partir de nous suports que permetran, a més de llegir els seus articles, descarregar música i vídeos i cercar totes les edicions en el mateix ordinador.

Redacció
Redacció 30/04/2008

De moment les revistes adherides al projecte són La Terra, Articles, Benzina, Biorritmes, Cadí-Pedraforca, Castells, Cupatges, Dialogal, Escola Catalana, Foc Nou, Gavarres, Llengua Nacional, Enderrock, Jaç, Sons de la Mediterrània, Eben Interiors, BC+R, Catàleg, ONGC, Fòrum, Guix, Guix Infantil, L’Avenç, Nuvis, La Revista de les Revistes, Viure en Família, Top Girona i Temps de Viure.

De les publicacions adherides, Enderrock, L’avenç, Benzina, Jaç, Eben Interiors i Articles han estat les que han encapçalat el llistat de revistes amb més número de subscripcions.

En aquest context, APPEC ha impulsat projectes per augmentar la presència de les revistes associades als quioscos, biblioteques, llibreries i a la xarxa. D’altra banda, durant aquest últim any l’Associació ha apostat perquè les revistes combinin l’edició en paper amb una digital. Tots aquest projectes vinculats amb la promoció de les revistes s’agrupen sota la marca quiosc.cat.