Edició 2100

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 25 de abril del 2024
Edició 2100

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 25 de abril del 2024

La Bruixa d’Or prepara el web en xinès per captar un nou mercat potencial

|

- Publicitat -

Amb la nova estratègia emprenedora de Xavier Gabriel, el mercat potencial s’enlaira a optar a 200 milions de clients. La pròxima inauguració del web en xinès obre el mercat ja consolidat de vendes virtuals a Europa i Amèrica. També cal destacar que el web es podrà llegir en italià. En aquest sentit, Gabriel ha indicat que ‘les noves tecnologies obren noves portes a la venda’. Després de catorze anys dedicats a les vendes per Internet, l’administració ha arribat a capitalitzar un 85% de la base de cent milions d’euros l’any.

D’altra banda, Xavier Gabriel creu que l’estratègia de marxandatge l’ha portat a tenir una popularitat a nivell mundial. Projectes com el seu viatge a la Lluna, la fundació la Bruixa d’Or i l’aposta pels mercats virtuals, fan que l’administració barregi la tradició amb l’actualitat. Gabriel assegura que ‘s’ha de saber combinar aquesta màgia entre allò actual i allò tradicional, que és tenir la butlleta a la mà i tocar la sort’. Mentre espera que es posin en funcionament els nous sistemes d’impressió de butlletes des dels domicilis dels consumidors, ja sigui en joc actiu com les travesses, o passiu com les loteries nacionals, les cues a l’administració de loteria de Sort són constants.

Publicitat

La proximitat del sorteig de Nadal ha fet que les taquilles de la Bruixa d’Or presentin importants cues durant aquest pont de la Puríssima, que han estat les previstes, segons el responsable de l’administració de loteria. Molts dels turistes que s’han acostat al Pallars Sobirà per passar aquests dies festius, han aprofitat per comprar loteria, tant per ells, com per tota la família.

Publicitat

Opinió

Minut a Minut