Edició 2072

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 28 de març del 2024
Edició 2072

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 28 de març del 2024

L’imparable creixement d’Internet fa encara més evident la davallada dels mitjans tradicionals

|

- Publicitat -

Segons les dades del Baròmetre, els catalans usuaris d’Internet dediquen una mitjana de 53,5 minuts diaris a navegar per la xarxa i utilitzen habitualment el correu electrònic (91,3%) i es dediquen a consultar productes (80%). De mitjana, el consum televisiu continua regnant entre els espectadors, amb 233 minuts de mitjana dedicats a veure la televisió, mentre que la ràdio aconsegueix una mitjana de 82 minuts d’atenció entre els oients i la premsa acapara l’atenció dels seus lectors 17 minuts al dia de mitjana.

Cap canvi en els lideratges

Publicitat

Pel que fa als lideratges dels diversos mitjans, TV3 continua mantenint el lideratge a Catalunya amb un 18% de la quota el darrer any mòbil, seguida de lluny per Telecinco, amb el 15% de la quota. L’emissora pública catalana és també la més seguida a totes les demarcacions, arribant a quotes del 22% d’audiència a Girona i el 23,7% a Lleida.

Pel que fa als mitjans radiofònics, segons el baròmetre el lideratge és per Catalunya Ràdio, amb 463.000 oients setmanals, mentre que RAC1 és segona amb 404.000 seguidors i la SER és tercera amb 372.000 oients.

Per últim en premsa escrita el lideratge continua essent per El Periódico de Catalunya, amb 703.000 lectors, seguit per La Vanguardia (648.000) i El Mundo Deportivo (467.000).

Publicitat

Opinió

Minut a Minut