Segons les dades del Baròmetre, els catalans usuaris d’Internet dediquen una mitjana de 53,5 minuts diaris a navegar per la xarxa i utilitzen habitualment el correu electrònic (91,3%) i es dediquen a consultar productes (80%). De mitjana, el consum televisiu continua regnant entre els espectadors, amb 233 minuts de mitjana dedicats a veure la televisió, mentre que la ràdio aconsegueix una mitjana de 82 minuts d’atenció entre els oients i la premsa acapara l’atenció dels seus lectors 17 minuts al dia de mitjana.
Cap canvi en els lideratges
Pel que fa als lideratges dels diversos mitjans, TV3 continua mantenint el lideratge a Catalunya amb un 18% de la quota el darrer any mòbil, seguida de lluny per Telecinco, amb el 15% de la quota. L’emissora pública catalana és també la més seguida a totes les demarcacions, arribant a quotes del 22% d’audiència a Girona i el 23,7% a Lleida.
Pel que fa als mitjans radiofònics, segons el baròmetre el lideratge és per Catalunya Ràdio, amb 463.000 oients setmanals, mentre que RAC1 és segona amb 404.000 seguidors i la SER és tercera amb 372.000 oients.
Per últim en premsa escrita el lideratge continua essent per El Periódico de Catalunya, amb 703.000 lectors, seguit per La Vanguardia (648.000) i El Mundo Deportivo (467.000).