Dissabte, 31 de juliol de 2021 - Edició 1101
La República

Iberia, intercontinental?

Aquests dies Iberia a iniciat una campanya de publicitat pel correu electrònic, una campanya que, cofois com deuen estar de les concessions a la T-Sud i el gol que han […]

Redacció
Redacció 08/10/2007

Aquests dies Iberia a iniciat una campanya de publicitat pel correu electrònic, una campanya que, cofois com deuen estar de les concessions a la T-Sud i el gol que han marcat a Catalunya després de marginar-nos durant dècades, se’n fum dels catalans a la cara rere l’aparença d’una publicitat convencional.

Tal com es veu al PDF de l’anunci, intenten vendre la campanya “Catalunya Intercontinental” en la que ofereixen més de 175 vols setmanals “A Estats Units, Centreamèrica, Sudamèrica i l’Àfrica”. Uns vols que TOTS passen per Madrid, rient-se explícitament de les pretensions de la societat catalana, que vol aconseguir vols transoceànics directes i així evitar haver de passar per Madrid.

Però de tots és sabut que el creixement de El Prat no ha entrat mai als plans d’Iberia, i la concessions aeroportuària de la nova terminal Sud, que mercès a AENA i el PSOE ens condemna a ser la Terminal-5 de Barajas, tenen tant d’innocentada que els d’Iberia ja s’han afanyat a fer-hi broma des d’aquesta campanya de gust més que dubtós.

Per no parlar del logotip amb el què adornen aquest “Catalunya Intercontinental”, una espècie de senyera amb només tres barres vermelles…

imatge

És clar, la quarta se l’han quedada a Madrid com a peatge. No en tenen prou d’espoliar-nos els diners i la dignitat: ara ens espolien les barres de la senyera.