La companyia valenciana Rehabilitacions Graman ha sol•licitat concurs de creditors (antiga suspensió de pagaments) davant la seva delicada situació econòmica, segons han reconegut des de la pròpia empresa. Graman busca renegociar el deute que té amb els bancs. La signatura ha col•locat el seu expedient i memòria econòmica en el Jutjat Mercantil nº2 de València, en el qual explica les raons que l’han dut a prendre la decisió de sol•licitar el concurs de creditors. Aquesta mesura està encaminada a renegociar el deute que acumula l’empresa amb els bancs i que no ha volgut ser facilitada per la companyia a aquest portal.
Des de l’empresa únicament s’ha apuntat de manera ràpida que ‘els problemes als quals ens enfrontem són els quals estem tenint tots els del sector i que s’estendran a moltes empreses en els pròxims mesos. Hem pres aquesta decisió abans de deteriorar més la situació’.
Graman té seu a València, però també conta amb delegacions a Andalusia, Aragó i Castella-la Manxa.
Cauen més emrpeses
En els últims dies també ha explotat el cas de Llanera, un gegant immobiliari que ha arribat a una delicada situació financera.



