Edició 2073

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 29 de març del 2024
Edició 2073

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 29 de març del 2024

Fecsa-Endesa es compromet a millorar l’atenció en català als usuaris

|

- Publicitat -

Els usuaris van denunciar casos en què el personal de l’empresa no comprenia el català i els obligava a canviar de llengua o els feien tornar a trucar, fins a casos en què l’empresa ha respost per escrit en castellà quan la carta del client havia estat adreçada en català. Segons la Plataforma per la Llengua, l’empresa va justificar aquests problemes explicant que, a causa del gran nombre de trucades rebudes després de l’apagada, va desviar part d’aquestes trucades a Saragossa.

La Plataforma per la Llengua va emetre un comunicat per denunciar la falta de respecte als usuaris i als seus drets lingüístics, a més d’una vulneració de la legislació actual. L’organització també va exigir a l’empresa una rectificació urgent.

Publicitat

La companyia s’ha compromès que al setembre valorarà amb més detall les possibles millores en situacions excepcionals com la que s’ha produït aquest estiu a Barcelona.

Publicitat

Opinió

Minut a Minut