Dimecres, 28 de juliol de 2021 - Edició 1098
La República

Et sients fort?

Hi ha multinacionals que ignoren el català, i hi ha multinacionals que, tot i fer l’esforç per adaptar-s’hi, acaben torturant la llengua. Aquest és el cas de Decathlon en una […]

Redacció
Redacció 21/10/2008

Hi ha multinacionals que ignoren el català, i hi ha multinacionals que, tot i fer l’esforç per adaptar-s’hi, acaben torturant la llengua.

Aquest és el cas de Decathlon en una recent campanya publicitària. Tal com recull l’Absurd diari, en la seva darrera campanya Decathlon intenta suggerir que, quan fas esport, ben equipat ‘et sents més fort’.

Tot i l’honrosa intenció, el resultat de la campanya fa mal a la vista a qualsevol catalanoparlant que s’hi fixi. Animem a Decathlon a seguir en la seva iniciativa catalanitzadora i que sàpiga que si té dubtes pot recórrer a entitats com Òmnium Cultural on rebrà un fantàstic assessorament lingüístic: