Dijous, 14 de Novembre de 2019 - Edició 476
La República

Espanya no es creu la “marca España”.

El responsable de les anàlisis demoscòpiques del Partit Popular i assessor de Rajoy, Pedro Arriola, hauria rebutjat “momentàniament” la presentació del projecte de la marca Espanya, projecte estrella del ministre d’Afers Exteriors, José Manuel García-Margallo, que enguany ja s’ha posposat tres vegades. La crisi i l’incident reial amb els paquiderms, han desaconsellat seguir amb aquesta iniciativa que havia de congregar al Palau Reial de Madrid a polítics, empresaris, financers, artistes, creadors i membres del cos diplomàtic, en una festa memorable organitzada minuciosament per a l’ocasió

Redacció
Redacció 20/07/2012

Estava prevista una presentació amb un important desplegament de mitjans, amb peces audiovisuals i l’actuació de “Maldita Nerea”, el grup pop encarregat de crear la banda sonora de la iniciativa, encarregats també de compondre el programa de la cerimònia. De fet, l’última data de celebració s’havia fixat per al 13 de juny.
 
L’accident de caça del Rei, primer, i un seguit d’excuses etèries sobre problemes d’agenda han estat els arguments utilitzats des de la Moncloa per aturar el pla que vol ajudar  a  situar la marca Espanya a nivell internacional, i que compta amb el suport de l’Institut Cervantes -que actuaria com a agència activa per aixecar la malmesa marca Espanya-.
 
Aquest projecte anava de la mà de la celebració de la Cimera Iberoamericana de finals d’any a Cadis, un ambiciós intent de recuperar la malmesa presència espanyola a Amèrica del Sud, i així poder defugir els frecs i topades variades amb alguns països com Argentina, Bolívia o Veneçuela. pel que sembla el ministre Margallo està desolat.

Relacionats