Dissabte, 31 de juliol de 2021 - Edició 1101
La República

Eroski mantindrà la marca Caprabo a Catalunya i en part de Madrid

Eroski mantindrà la marca Caprabo a la xarxa comercial actual a Catalunya i al nord de Madrid. Aquesta decisió representa que una xarxa comercial de 330 establiments continuarà amb l’ensenya comercial que fins avui tenia, cosa que representa una gran majoria de la xarxa adquirida. La resta de la xarxa la canviarà per Eroski en els seus diferents formats comercials tant d’hipermercats com de supermercats. Estan inclosos en aquesta decisió els supermercats de les Balears, Castella-la Manxa, Castella i Lleó, Aragó, Navarra, La Rioja, i Madrid Sud, amb un total de 152 botigues que passaran a anomenar-se Eroski/center els més grans i Eroski/city els més petits. En relació amb els hipermercats s’incorporaran amb la marca Eroski establiments presents a les Balears, Madrid, Castella-la Manxa i Catalunya, amb un total de 18 centres.

Redacció
Redacció 08/10/2007

L’adquisició de Caprabo consolida a Eroski com un dels grups de referència en la distribució a l’Estat, amb una xarxa de 2.348 establiments, més de 47.000 treballadors i un volum de facturació superior als 8.600 milions d’euros.

L’acord de compra recollia el manteniment de la seu de Caprabo a Catalunya, així com l’ensenya Caprabo en aquells mercats en els quals la penetració fora de major rellevància. Eroski potenciarà el creixement a les zones en les quals Caprabo compta amb posició hegemònica.