Dilluns, 20 de setembre de 2021 - Edició 1152
La República

En tres anys, l’Ajuntament de Barcelona va gastar 61 milions en publicitat institucional

L’Ajuntament de Barcelona ha gastat 61 milions d’euros en publicitat institucional, segons es reflecteix a l’últim informe del Tribunal de Comptes, relatiu als anys 2005, 2006 i 2007, una inversió només superada per Madrid però molt més elevada que altres ciutats com València, que ho va resoldre amb 7,85 milions. També quant a contractes signats pel consistori Barcelona encapçala la llista amb 882. Segons el Tribunal de Comptes existeix una ‘generalitzada confusió’ entre publicitat i propaganda, quan la primera serveix per donar a conèixer el que fa la institució i la segona indueix a una valoració positiva d’aquesta activitat.

Redacció
Redacció 09/08/2011

A causa de l’elevat cost de la publicitat per als ajuntaments fiscalitzats, i en un context econòmic difícil, considera necessari ‘reconduir la finalitat de la publicitat i comunicació institucional a la inicialment prevista’, la informació útil als ciutadans.