Dissabte, 19 de juny de 2021 - Edició 1059
La República

Els usuaris del tren a Girona reclamen més informació per part de Renfe quan hi ha retards

Els retards ja són un fet més quotidià a molts passatgers. Tan és així que alguns afirmen estar ja acostumats a fer tard. Davant d’això els usuaris dels trens que han patit retards durant aquest dijous al matí a l’estació de Girona reclamen que Renfe situï punts d’informació a les estacions per informar els viatgers sobre les incidències que han provocat que els trens no surtin a l’hora.

Redacció
Redacció 04/08/2007

No demanen res de l’altre món. És més, haurien d’exigir. El fet és que els usuaris dels trens que han patit retards durant aquest dijous al matí a l’estació de Girona reclamen que Renfe situï punts d’informació a les estacions per informar els viatgers sobre les incidències que han provocat que els trens no surtin a l’hora.

No només així el ciutadà està informat en tot moment de què succeirà amb el trajecte que tenia previst fer sinó que també, amb la informació a la mà i la certesa dels retards els usuaris poden decidir buscar-se la vida a través d’altres vies per arribar a temps allà on havien d’anar. Així mateix ho explicaven els mateixos usuaris a la mateixa andana.

Els usuaris d’ahir afirmen que ningú els va avisar dels retards. Una altra usuària comentà que ja no es fixa amb els minuts del retard perquè ja està acostumada a arribar tard.