Dimecres, 4 d'agost de 2021 - Edició 1105
La República

Els treballadors de Port Aventura faran cursos d’atenció al públic en català

Port Aventura s’acull al programa Profit de millora d’atenció al client en llengua catalana. El secretari de Comerç i Turisme, Emili Valdero, ha presentat aquest divendres al migdia els cursos Profit adreçats al personal de restauració de Port Aventura. L’objectiu del Programa per a la Restauració Orientat a la Formació Integral dels Treballadors (PROFIT) és millorar la formació dels professionals del servei de sala de la restauració tant en l’àmbit tècnic com en l’àmbit de l’atenció al client en llengua catalana. En total faran els cursos 100 treballadors del parc temàtic.

Redacció
Redacció 10/11/2008

El personal de l’empresa rebrà tres modalitats de cursos al llarg d’aquest any i del 2009 que giraran al voltant de la millora de la qualitat del servei de banquets, la millora del servei dels restaurants dels hotels, i la millora de la qualitat del servei als restaurants del parc temàtic. En total, uns 100 treballadors es beneficiaran dels cursos en el que resta d’any.

Els primers 54 cursos que s’han dut a terme fins a la data d’avui han tingut una molt bona acollida. Un total de 387 participants de 36 nacionalitats diferents i 119 restaurants de tot Catalunya han valorat molt positivament aquesta primera experiència.

El curs consta de 20 hores lectives, 10 de les quals dedicades a qualitat de servei i atenció al client i les altres 10 a vocabulari i recursos lingüístics. Les sessions es distribuiran en una primera part de vocabulari, construccions lingüístiques bàsiques i teoria professional, i una segona part amb dinàmiques de grup i simulacions de servei.

El destinatari del programa és el personal sense formació específica en atenció al clent i servei d’hostaleria i amb pocs coneixements de català. La superació del curs donarà dret a la certificació de les competències assolides per part de la Secretaria de Comerç i Turisme.