Diumenge, 8 de Desembre de 2019 - Edició 500
La República

Els principals diaris internacionals sí que expliquen l’“escàndol” del “compi yogui” de Letícia

La filtració de la conversa entre els actuals reis d’Espanya i un dels banquers de Cajamadrid que tenia una targeta ‘black’ ha estat silenciada pels grans mitjans de comunicació de l’Estat. El dia que es va destapar, TVE i Mediaset (Telecinco i Cuatro) van ‘ignorar’ la informació, cosa que també van fer diaris com El País o l’ABC. A Catalunya, la tertúlia d’El Món a RAC1, la més seguida a la ràdio, va fer més èmfasi en la conveniència de filtrar els missatges que en el contingut. No obstant, els mitjans internacionals no ho ha passat per alt. 

Redacció
Redacció 11/03/2016

The Guardian (Regne Unit): “La monarquia espanyola, arrossegada a un escàndol bancari”

The New York Times (Estats Units): “La reina Letícia d’Espanya, criticada després de la filtració d’uns missatges de mòbil”

Washington Post (Estats Units): “La reina Letícia d’Espanya, criticada després de la filtració d’uns missatges de text”

Univisión (Estats Units, cadena de televisió referent pels ‘latinos’): “Missatges telefònics lliguen la família reial espanyola amb l’escàndol de les targetes ‘black’”
Le Figaro (França): “El missatge de la reina d’Espanya a un amic sospitós de corrupció”

Die Welt (Alemanya): “Un xat-SMS posa la reina d’Espanya en un compromís”

La Repubblica (Itàlia): “La reina Letícia d’Espanya, en una tempesta per un SMS”

RTL (Bèlgica): “El missatge de la reina Letícia d’Espanya que encén les xarxes”

The Star Online (Malàisia): “Un xat telefònic filtrat avergonyeix la monarquia espanyola, colpejada pels escàndols”
 

Relacionats